9 Ocak 2013 Çarşamba

Sevdiceğime...

"Ben sana teşekkür ederim, beni sen öptün,
Ben uyurken benim alnımdan beni sen öptün;
Serinlik vurdun korulara, canlandı serçelerim;
Sen mavi bir tilkiydin, binmiştin mavi ata,
Ben belki dün ölmüştüm, belki de geçen hafta.

Sen bana çok güzeldin, senin ayakların da."

Ülkü Tamer'den "Ben Sana Teşekkür Ederim"

Haa bir de bu var :

"Ben piyano çalıyorum sen orada kaç yıl
Saçlarını at seni sevmeyi değiştiriyor çünkü
Ellerini at gözlerini at dudaklarını at yoksa
Ben seni öpüyorum senin dudaklarınla her gün

Senin gökyüzün benim gökyüzümden piyanolu
Kirpiklerini at gözlerini öpüyorum çünkü
Kaşlarını at ağzını at kulaklarını at
Ben seni okşuyorum senin esmerliğinle yoksa

Ben senin dişlerinle gülüyorum daha ne
Senin yıldızların her gece Beethovenli
Piyanoyu al seni düşünmeyi tutuyor çünkü
Ben seni sevdalıyorum sen orada kaç yıl"

Salah Usta'dan "Piyanolu Ases"

2 yorum:

  1. sevginizi seviyorum... ve kendime hep örnek alıyorum... Sevginiz hiç eksilmesin, katlanarak artsın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilham kaynaklarımızın en önemlilerindensiniz, bilmukabele...

      Sil