Bence sıralama budur.
Durup düşünmek lazım. Bu adam niye böyle spermazoit buharları içinde pipisini göstere göstere cinselliğin her türlü uç noktasına (blonde, asian, gay, interracial, threesome vs.vs.) koşuyor ?
Neden duygusal bağ kurabilme ihtimali bulunan seçeneklerde, cinsel açıdan başarısız oluyor ?
Kardeşiyle arasında niçin böyle gerilimli bir rabıta var ?
Bir insanda bu kadar testosteron olur mu ?
Temelinde ensest yatmaktadır. Filmde bu konuyu çağrıştıran herhangi bir göndermecik olmasa da, sıkı izleyicilerin benimle aynı fikirde olacağını zannetmekteyim.
Arkaplanda Niyork. Ama holivut usulü niyork değil, daha kasavetli (Con Kasavet'e selam olsun!), daha sert, daha gerçek bir niyork (bu arada Keri Maligın'ın filmdeki "Niyork Niyork" yorumu da ilginçtir haa !). Oyunculuklar, kurgu, senaryo, kast, müzik (özellikle müzik), görüntüler gayet de başarılıdır.
Son zamanlarda müziğin bu kadar etkili kullanıldığı başka film hatırlamıyorum. Sondaki orji sahnelerinde Bach'ın "Goldberg Varyasyonları" (ki iyi yorumlandığında dinlerken uçarsınız) resmen pornografik sayılacak bir sahneyi, başrol açısından bir ceza haline getiriyor. Standart ülkem erkeğinin hayallerini süsleyebilecek bir pozisyonlar bütününün, Brendın'ın cezası olduğunu Bach sayesinde idrak ediyoruz adeta.
Fassbender ve Maligın çok iyi oynamışlar.
Evde çocuk, anne/baba, yazıldığınız erkek/kız varsa en üst raflara yerleştirilip gizlenmelidir. O derece !..
Stiv Makkuin kolay değil ama güzel film yapmış. Final sahnesinde diyoruz ki : "sekse inanmıyorum ama bir libido var !".
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder