24 Nisan 2012 Salı

"The Awakening" Benim de Canım var Ben de Hortlarım.

   Evet İMDB'de  tür olarak "Horror, Thriller" yazmaktadır. Bu türün klişelerini de kullanmakta mıdır ? Evet ! Lakin bana kalsa (kalmaz tabiyki) bu şekilde nitelendirmezdim. Ya da en azından "Gerilim, Drama" yaftasını da iliştiriverirdim. Zira zaman zaman gerilsek de, hüzünlendiğimiz anlar da yok değildir.
   Öncelikle görüntü yönetmeni, kostüm tasarımcısı ve müzik prodüktörünü tebrik etmek gerektir. 1920'li yılları donuk mat pastel renklerle yansıtmışlar ve gayet de oturmuş. Rebeka Hol ve Dominik Vest derli toplu oyunculuklar sergilemişler. 
   Senaryonun aksayan ayakları vardır. Filmin tümüne bakıldığında gözardı edilebilirdir.
   Pek horor trillır sevmeyen biri olarak keyifle izledim. Bittikten kelli "hımm" deyip düşündürtebiliyor.
   Hayaletlerin gerçek olduğuna sevinen ve hep bunun kurmaca olduğunu ortaya çıkaran bir hayalet avcısı kadın kahraman nasıl oluyor,
   Yatılı okulda onca yıl okuduk da unuttuk mu acaba derseniz,
   Hayaletlere acımak mümkün müdür ? (evet) merak ediyorsanız. 
   Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
   Küçüklerle izlenmesi önerilmez...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder