29 Ekim 2019 Salı

"Karakomik Filmler" Bir Tat, Bir Doku!

 
   Dünya işlerinden yazmaya fırsat bulamadım ama gösterimdeki ilk günü izledim. Büyülüfener Bahçeli'nin suareden önceki matinesi bir Cmylmz filmi için oldukça tenhaydı. 
   İlk bölüm "kara" (2 Arada) sonraki "komik" (Kaçamak) film olarak tahsis edilmişti. Hah dedim, "sonra gülmek iyidir". Heyhat! kara filmi daha çok sevdim. Özellikle 2 Arada'nın sonlarına doğru boş vapura servis yapan Ayzek'in telaşesi, zihni hafiften bir ürpertti (yanık balata kokusu geliyor). Buna mukabil "Kaçamak", eski komik filmlerin soluk bir replikası gibiydi. Tamam, karakterler (yalnız Can Yılmaz'ı oynatmasınlar daha da bence) bilindik, öykü kuntastik, arada gülümsetecek şakalar falan vardı (sonu patlıyor ama söyleyeyim) ama yine de sevmedim. Umarım serinin ikincisi daha başka olur.
   Bu arada Bayan Yılmaz'ın sevgili oğlunun sinema konusundaki çabalarını takdir etmemek elde değil. Yarattığı markanın üzerine yatıp paraları yemek yerine, film çekmeye çalışmak az şey değildir bu kurtlar sofrası endüstride (sinemaya endüstri demek ne acıdır ama gerçektir).  O yüzden bırakın korsanını falan adam gibi verin gişeye indirimli bilet bedelini (Salı ve Çarşambaları halk günü) 2 Arada'nın hatırına gidip izleyin.

2 yorum:

  1. Ben fragmanlarını izlediğimde zaten tutmayacağını anlamıştım. Nete düşerse izlerim belki.

    YanıtlaSil
  2. Ben de kara filmi beğendim. 2. film ise vasattı.

    YanıtlaSil