12 Mart 2019 Salı

"Yüzbaşı Marvel" Görünüşe Aldanmamak Lazım!

 
   Zaten Pazartesi. Önümde çalışacak 4 gün daha var. Yazılı metinler de ilerlemiyor. Dedim "bari zihni sıfırlayalım". Gittik Yüzbaşı Marvıl'a. Beklentilerimin düşük olmasından mıdır nedir (bu tip filmlerde mantık, senaryo, alt/üst mesaj, sinematik beğeni beklenmez!), beğendim yahu filmi.
   Elitist uzaylı kızımız var (asil, soylu, mağrur vb.savaşçılar klanı), biraz kafası karışık "ne işim var benim buralarda? ben kimim?" gibi soruların peşinde. Yeşil kertenkelemsi düşmanlar var (tabi en baştan düşman belliyoruz). Diğer yandan evıncırsın zuhur etmediği zamanlar (1995 (hesap edin CD bile yüklerken bayıyor)). Neyse film ilerliyor. Serinin diğer filmlerindeki gibi sıkılmadım. Sten Bey Amcayı rahmetle anarak (öyle böyle son filmlerde kafa bir amca gibi duruyordu) filmimizi sıkılmadan izledik. Zihin sıfırlandı mı? Evet. Meşazımızı aldık mı (fakire göre serinin diğer filmlerinin aksine meşazı bile vardı: görünüşe aldanmayın, kertenkele gibi görünseler de düşman bazen haklı/mağdur/ezilen olabiliyor).
   Ne diyeyim: cansıkıntısına birebir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder