12 Ocak 2021 Salı

"Chinese Take-Away", Darin'in Hatrına!

 
   Ricardo Darin hatrına oturup birbuçuk saatimi geçirdiğim filmdir. 

   Buenos Aires mukimi inatçı, bedbin, huysuz bir nalburun başına hiç yoktan bir Çinli düşer. Hayatı boyunca yalnız yaşamış Roberto için hayat zorlaşmaktadır.

   Filmimiz herhangi bir soruya cevap vermediği gibi sorular da sordurmuyor. Ancak; güzel bir karakter betimlemesi, iyi oyunculuklar, küçük gaglar (ne işim olur gagla?) şakalar, sıkmayan ve sarmayan bir senaryo görmek istiyorsanız öneririm.

3 yorum:

  1. ben almayayım:) izleyecek bir şey bulamadığımda oblivion ya da prometheus'u tekrar izliyorum:)) bu arada kendi yazılarınızdan hiç bahsetmiyorsunuz, biliyorum reklam yapmayı sevmiyorsunuz ama en azından yazılarınızın konusunu verirseniz meraklılarına iyilik etmiş olursunuz diye düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman şöyle söyleyeyim: Şubat ayında "Cyberpunk", Mart'ta ise "Asimov" yazmayı planlıyorum. İlginizi çekerse D&R'larda ve büyük marketlerde Bilim ve Ütopya dergisi bulunabiliyor:) O dediğiniz iki filmi de düzenli aralıklarla izlerim. Özellikle Scott'ın çektiği ve gişesi iyi olmayan prometheus ve devamı covenant bir başkadır!

      Sil
    2. verdiğiniz ipucu için çok teşekkür ederim, özellikle cyberpunk merak ettiğim bir konu:)

      Sil