22 Kasım 2012 Perşembe

"Paranorman" Hedef kitleyi belirleyemedim !...

   Bu yapımcılar aynı teknikle yıllar önce "Coraline"i yapmışlardı da, seyrederken aklımız çıkmıştı. Hem teknik şükelaydı, hem senaryo...
   Bu beklentiyle oturduk filmimizin başına. Evet, başrolümüzdeki kuklanın (normın bey) ayakkabı fırçası gibi saçları, diş fırçası gibi kaşları var, hem zeki, hem cevval kırkbir kere maşallah. Yan karakterler (obez yancı ve kaslıgay ağabeyi, tiki abla, bully dump, bir dereceye kadar ilgisiz ebeveynler) iyice oturmuş. Konu birazcık "6.His"i andırsa da özgün sayılır. 
   Tüm bu olumlu özelliklerine rağmen filmimiz fakire "Coraline"den aldığı hazzı verememiştir. Bilmiyorum neden ?
   Biliyorum, şimdiki çocuklar harika ama benim on yaşından küçük çocuğum olsa "sübyanım gece uykuya dalarken zombiler görmesin" diyerekten bu filmi izlettirmem. 

   Evet bir Koralin değil ama en alttaki fotoğrafa bir göz atarsanız ve filmdeki tek bir karenin çekimi için harcanan emeği düşünürseniz seyredilmeye değerdir.



2 yorum:

  1. Buyuk oglum severek izledi ama ufaklik bayagi bir korktmustu.
    Ben Caroline'i izlemedim ama bunu sevdik hepimiz. Cidden animasyonlara verilen emegi dusununce insan sapka cikariyor.
    Ozellikle Tintin filminde karakterlerin yuzlerine hayran kalmistim. Sanki gercek insanlardi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu sevdiyseniz Koraline'i de öneririm. Üstelik bundan daha sağlam bir senaryosu var. Hele bir de atarlı ergen evladınız varsa tam size göredir. (küçüklere önerilmez ama)

      Sil