27 Aralık 2021 Pazartesi

"Kaptanın Teknesi" Meet Joe Black Törkiş Verşın!

 
   Bugüne kadar okuduğum Sezgin Kaymaz kitapları arasında en beğenmediğimdir. 
   Zaten 331 sayfa ve hepi topu üç günü anlatıyor. Hızlı okuma tekniğiyle 1.5 günde bitiverdi. 
   Hacettepe'li zengin Selen ve yancısı Cavidan'ın Murat (Joe Black)'la olmadık yakınlaşmalarının hikayesi. Selen ve Cavidan o kadar şımarık, bencil ve geveze ki, kitabın ortalarından itibaren sararak okumak zorunda kaldım. Hani 100 sayfalık bir öykü de kotarılırmış bu kadar laf kalabalığı yapılmasaymış. Romanın büyük çoğunluğunu oluşturan diyaloglar da kanımca 22-26 yaşlarında üniversitelilerin edeceği laflar değil, daha ziyade aşırı enerjik ergenlere yakışıyor. Hiç beklemezdim ama ilk kez bir Sezgin Kaymaz kitabı için "pas geçerseniz iyi olur" diyorum. Bir de kitabın adının "imamın kayığı"na benzemesinin verdiği büyük spoyler! Hiç olmadı...

2 yorum:

  1. Aynen:) Bu kitabı (ki okuduğum 6. romanıydı) sevmemiştim, bundan sonra okuduğum Farfara'yı da yarım bıraktım ve yazara noktayı koymuş bulundum. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi ben ikişer ikişer aldığımdan bir tane daha duruyor rafta. Bir ara ona da bakacağız mecburen:) Sağolun güzel sözleriniz için...

      Sil