18 Kasım 2023 Cumartesi

"Derz" Hakan Günday'dan Tekrarlar.

 Uzunca zamandır çok satanlarda bir numara. Eh daha önceki işlerini de çarçabuk okuduk, bitirdik (nihai yargımız (sen kimsin ki yazarları yargılıyorsun Arakolpa?) HG'ın memleketimin Chuck Palahniuk'u olduğuydu). Bunu da bir gaza gelip aldık. A o da nesi: içindeki hiçbir metin bu kitapla çıkmıyor okurun gözlerine. 
   Yazarın ve sevdiği öykülerin daha önce çeşitli mecralarda (çeşitli dergiler, web kanalları) yayımlanan öykülerinin bir derlemesi. Yine sert, yine yeraltı (undergroundu baştan yazmadım bu kez), yine muhalif (Hrant (nasıl içim acıyor bilemezsiniz!) var, Tunceli bombardımanı var (bu öykü güzel) var oğlu var). Beklenen frekans gerçekleşmiş, bazılarında düşük ama yine de ortalaması standart sapma göstermiyor. 
   Taze değil ama eskimiş de değil. Okunur yani.

4 yorum:

  1. Yazarımız da ondan dolayı herhalde "derz" koymuş kitabın ismini, derzleri dolurmuş:)) elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç böyle bakmamıştım:) Doğru diyorsunuz!

      Sil
  2. Ben yazarı pek takip etmediğim için ben alayım madem hiçbirini bilmiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa bir romandır ama iyi gerer, bence "Malafa"dan başlayın, hoşunuza giderse devamı gelir zaten:)

      Sil