20 Haziran 2019 Perşembe

"Yaban Diyarlardaki Yabancı" 1961 yıl sonra doğan İsa!

 
   Okumaya başlarken, Bilimkurgunun Altın Çağının üç büyüklerinden en sevmediğim şahsiyet (hep militarist gelmiştir) Rabırteyhaynlayn'ın böyle bir eser yazabileceğini hiç zannetmiyordum. Ne zaman ki bitti (oldukça da kesafetli (Artemis Yayınları versiyonu 754 sayfa)), yazarımızı daha farklı değerlendirdim ve kitabın bu sefil ağ güncesinde yorumlamak için biraz kapsamlı olduğunu düşündüm.
   İşte tam da bu nedenle Ağustos ayında yayınlanacak Bilim ve Ütopya'daki yazımı bu kitap üzerine yazmaya karar verdim. O yüzden meraklılarına önerim: kitap hakkında tafsilatlı bilgi almayı düşünenler Ağustos ayında Bilim ve Ütopya alabilirler. Hem başka konularda da bilgilenmiş olurlar... (ağ günceme aldığım nadir reklamlardan biri de budur (üstelik kuruş kazanmıyorum bundan))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder