9 Haziran 2013 Pazar

Yazma sürecinin baltalanması...

Biber gazı (sadece bir kere yedik)
Tencere tava tıngırtısı (her gece, her gece)
Demonstration (her gece, her gece)
(yalnız mebusevlerindeki göstericiler nasıl uygarlar görseniz, yere bir çöp dökülmedi, bir sigara izmariti atılmadı, SBS akşamı çıt çıkmadı, nasıl mutluyum anlatamam)
Bilgisayardaki strateji oyunları
Hareketli gündem

Yazma, okuma ve yaratıcılık sürecini baltalayabiliyormuş... (varsın baltalasındır)

Kişisel not : beş yıldır ne izliyordum, ne dinliyordum. Ankara'ya gelişinde "belki idrak yolları açılmıştır" deyu konuşmasının girizgahını izleyeyim dedim. Yevmiyeli, kumanyalı, bir ebattaki bayraklı bindirilmiş kıtaların karşısında; bir yanında yurigagarin öbür yanında spidigonzalesli vitrini gördüm. Konuşmaya da "en kalbi duygularla" başlayınca, en kalbi duygularımla kapattım aptal kutusunu. Yok ! Ne görmeye, ne dinlemeye tahammülüm kalmamış...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder