22 Mart 2013 Cuma

"On The Road" Beat Kuşağının İzinde...

   Ağ güncemde; sefil sinema altyapım elverdiğince, film tanıtımları yapıyorum. 
   Bu kez filmimizi tanıtamayacağım (hepsini izlemedim) sadece bir anekdot aktaracağım. 
   Dün gece filmimizi başlattık. Sevdiceğimle birlikte bir elli dakika kadar seyrettik. (arada birbirimize kaçamak bakışlar atarak). Sonra biriciğim dedi ki : "- bitirsek mi ?" hemmen atıldım "-son on dakikadır bunu söylemeni bekliyordum.". Kumandaya kim önce varacak yarışı yaptık. Ben kazandım. 
   Kristen Stewart, Kristen Dunst, Amy Adams, Elizabeth Moss gibi ünlü kadın simaların yanında Viggo Mortensen gibi bir usta ve Garrett Hedlund, Sam Riley gibi yükselen yıldızları kadrosunda barındıran, "beat" kuşağını konu alan bir filmin, iyi olmasını bekliyor sinefil. Lakin sonuç (bence) hüsran.
   Benim gördüğüm kadarıyla : pot kafasına müptela, edebiyat düşkünü gençler avara kasnak geziyorlar, geziyorlar. Elli dakika sabredebildim, kapattığımda hala geziyorlardı. Hani Vilyım Barogs, Elın Cinsbörg okumuşluğumuz ve hatta zevk almışlığımız da vardır. (Etenşın Malumatfuruşluk Çıkabilir : okuması da zevkalması da zorludur bu abilerin) Neymiş = edebiyat başka, sinema başkaymış. 
   Diyeceğim odur ki = sabi sübyanla asla ve kat'a gitmez, ayık kafayla da gitmez, ve hatta sallanmadan yürüyebiliyorsanız yine gitmesi zor, sızmadan az önce izlenirse belki bir şansı olabilen filmdir.
   Siz bilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder