29 Kasım 2012 Perşembe

"Teneke Kutular" Alex Shearer'den Gençler için Korku...

   TUDEM'in gençlik (yeniyetmelik) kitapları bir süredir ilgimi çekiyordu. Kızıcığımın kütüphanesinde gözüme çarpınca (kitapsız bir döneme de rastgelince) okudum bir solukta. Puntolar büyük, satır araları geniş, dili dolambaçsız, mesajları açık, Ankara-İstanbul arası otobüs yolculuğunda bitebilecek bir kesafete sahip (artanıyla da gazete karıştırabilirsiniz rahatlıkla), lakin gençlikle alakası sadece bu kadardır bana göre.

   Rastgele alınan konservelerin içinden kulak, parmak, acil yardım çağrısı gibi objelerin çıkması üzerine; yaşıtlarından biraz farklı iki yeniyetme olayı araştırırlar. Konu bu... Rahat bir Stephen King kitabına hadi kitap demeyelim de öyküsüne konu olabilecek bir senaryo... Sonuna doğru yükselen tempo nedeniyle çabucak bitiyor. Naiflikten kurtulmamış sabi sübyana okutulmasını ben olsam önermem. Önermiyorum da...

2 yorum:

  1. bayağı beğenilmiş bu kitap, minişlerime olmasa da kendime alayım dedim:)) bu arada Stephen King'in son kitabı çıkmış, siparişinizi verdiniz mi?:) ben çok acele etmiyorum bu sefer, biri Finders Keepers hikayesi (Holly'i hatırlarsınız) olmak üzere toplam 4 hikayeden oluşuyormuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Holly'yi unutur muyum hiç? :)
      Siparişi verdim bile. Ama yazmasanız gözden kaçırabilirdim. Teşekkürler, iyi okumalar...

      Sil