29 Şubat 2012 Çarşamba

"The Grey" Koşarak Uzaklaşınız.

   Afiş pek afilli, Laym Niisın ise sevdiğim aktörlerdendir. Şöyle bir konusuna baktık : konu da idare eder. Hayatta kalma mücadelesi, insanla doğanın karşılaşması, insan-kurt düellosu. Dün gece tüm ekipmanları hazır edip oturduk filmin başına...

   Ya ben son zamanlarda iyi filmler seyretmeye alışmışım ya da bu film çok kötü. Bilmiyorum, ilk yirmi dakikadan sonra zaten koptum. Seyretmedim, adeta arada göz attım. Bir senaryoda bu kadar mı boşluk olur.  Mantık hataları bu kadar mı barizdir. Bir lider bu denli ebleh olabilir mi ? (dikkat buyurunuz olay Türkiye'de de geçmemektedir oysa !..) Kurtlar insanlara saldırırken ayı boyutlarındayken öldüklerinde kedi boyutlarına nasıl inebiliyorlar. Şişme kurt mu bunlar ? Bilgisayar efekti oldukları bu kadar mı belli olur ? İnsan terkettiği uçak enkazına hiç mi mesaj bırakmaz. Vallahi şaka gibi. Ya film benim idrakimin üzerinde bir sembolizm kullanmış, ya da gerçekten kötü. Bildiğim şudur : Laym Niisın'a yazık olmuş !..

   Seyretmezseniz birşey kaybetmezsiniz, uçak yolculuğu yapacaksanız hiç seyretmeyin  Bu arada İMDB puanlamasının da ciddi kolpa olduğu konusunda komplo teorileri geliştiriyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder