18 Şubat 2012 Cumartesi

"Nadir Kitap" ya da Bestami Bey'in İyilikleri...

   Burada herhangi bir internet satış sitesinin reklamını yapmak gibi bir niyetim asla yoktur. 

   Lakin ; 
  • sizler de benim gibi kitaba ayıracağınız bütçeyi titizlikle belirliyorsanız,
  • okumayı planladıklarınız (bazen uzunca) bir süre okuma listenizde bekliyorsa,
  • reklamı yapılanlardan değil de kendiniz gibi bibliyofillerin önerilerine göre okuma listesi belirliyorsanız,
  • haliyle aradığınız kitabı bulmakta güçlük çekiyorsanız,
bu kitap satış sitesini samimiyetle öneririm.

  Kadim dostum Bestami Bey (ki Bızdık'a selamlar olsun, patileri uzun yıllar parkeleri çıtırdatsındır !)  sayesinde öğrenip kitap edinmeye başladığım bu site, beni şimdiye dek hiç hayal kırıklığına uğratmadı, hep hayretler içinde bıraktı, yıllardır bulamadığım kitapları 3 (yazıyla üç) liradan başlayan fiyatlarla sahip olmama neden oldu.  Tek hoşlanmadığım yanı, kargo ücretinin bazen (bir kitaplık siparişlerde) kitap fiyatını aşması. Ama siparişleri birleştirirseniz bayağı kardasınız.  Bir de tabii güncel kitapları bulamayabiliyorsunuz (genellikle)..

   Haydi iyi okumalar...

Hamiş : Bu tanıtımdan zerre menfaatim yoktur. Amacım  : okuyanların kitaplarına daha ucuz ve kolay kavuşmalarıdır.

1 yorum: